Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je TORI s.r.o., IČ 48114847 se sídlem Bellušova 1856/28, 155 00 Praha 5 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou: Adresa provozovny:  SKIDEPO, Jeremiášova 2, 155 00 Praha 5, Email: jeremi@skidepo.cz , Telefon: +420 603 777 602, +420 737 337 733
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a při registraci, nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění kupní smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    1. plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    2. oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání informačních a obchodních sdělení) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    3. Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních a informačních sdělení) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  2. Účelem zpracování osobních údajů je
    1. vyřízení Vaší objednávky, realizace práv a povinností vyplývajících ze smluvních vztahů mezi Vámi a správcem a pro účely vedení uživatelského účtu. Při objednávce mohou být vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, telefon, E-mail, číslo osobního identifikačního dokladu), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit
    2. odborné seřízení bezpečnostního lyžařského vázání, pro tento účel jsou navíc požadovány tyto údaje: váha, výška, věk a lyžařská pokročilost.
    3. zasílání obchodních a informačních sdělení
    4. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    1. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu nejdéle 100 let od ukončení smluvního vztahu).
    2. po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, na dobu neurčitou, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    3. Nejpozději po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    • zajišťující pro správce účetní, programátorské a marketingové služby.
  2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal odpovídající technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře, nebo podpisem smlouvy/objednávky se Správcem potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. Jako kupující berete na vědomí, že jste povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a že jste povinen pro účely, vyplývající ze vzájemného smluvního vztahu, bez zbytečného odkladu informovat Správce o změně ve vašich osobních údajích. Svým souhlasem s Obchodními podmínkami potvrzujete, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná z vaší strany o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

 

Prodávajícíl: TORI s.r.o., Bellušova 1856/28, Praha 5, IČ48114847, DIČ CZ48114847, zapsaný u MS v Praze, oddíl C, vložka 16657
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.